Sedm statečných

12. října 2025

Sedmi našim zaměstnancům, kteří u nás pracují už od otevření, jsme položili dvě stejné otázky!

1. Co Vás tu drží celých sedm let, co máte na centru nebo na své práci nejraději?
2. Jak se podle Vás centrum za těch sedm let změnilo?

DAN, vedoucí NEWYORKER

  1. Práci dělám už šestnáctým rokem, a od otevření Géčka jsem zde jako vedoucí. I po tak dlouhé době mě to pořád baví – práce je to hodně různorodá. Máme skvělý kolektiv a vždy se do práce opravdu těšíme.
  2. Doobsadily se prázdné jednotky, správa centra nám pomůže, s čím je třeba, a o Géčko je větší zájem.

RADKA, vedoucí OPTIKY LUNETTES

  1. Naši optiku máme s kolegyněmi moc rády, protože jsme ji vybudovaly úplně od začátku. Za těch sedm let jsme si vytvořily stálou klientelu, zákazníci se k nám vrací a věřím, že jsou spokojení – jak s našimi službami, tak s prostředím. Na Géčku se mi líbí, že stále působí jako nové. Je krásně udržované a lidé tu rádi nakupují.
  2. Postupně se měnila nabídka obchodů, ale většina zůstala, i když to za covidu nebylo jednoduché. Je vidět, že centrum smysl má – zákazníci sem chodí a správa centra se pořád snaží hledat nové způsoby, jak přitáhnout další lidi.

ANASTÁZIE, vedoucí PEPCO

  1. Mám to do práce kousek a práce mě baví. Géčko je čisté, fajné a takové domácí.
  2. Marketing a propagace centra je podle mě skvělá. Začala jsem sledovat Instagram Géčka, i když jsem tam dříve vůbec nechodila. Moc se mi líbí sezónní výzdoba i různé eventy.

PAVLÍNA, vedoucí dm drogerie

  1. Chodí k nám velice příjemní zákazníci, a je zde takové domácí prostředí. Některé naše zákazníky si už opravdu poznáme. Dyť z prvních malých zákazníků jsou už školáci!
  2. Centrum získalo spoustu nových zákazníků, pořádají se tu mnohem častěji akce pro děti a velkým přínosem bylo i otevření fitness centra.

PETRA, prodavačka SINSAY

  1. Je tady rodinné prostředí a mám to tady moc ráda.
  2. Našli si sem cestu stálí zákazníci. Obchody se obměnily, ale je to tady pořád lepší a lepší. Akce, které se tu konají, přitahují více lidí a návštěvnost roste. Je to místo jak pro rodiny, tak pro seniory.

VLADIMÍR, technický šéf centra

  1. Přišel jsem sem hlavně kvůli moderním technologiím budovy – chtěl jsem si dokázat, že to zvládnu. Po všech změnách ve vedení mě tu dnes drží hlavně kolektiv. A to je při mé různorodé a náročné práci to nejdůležitější.
  2. Těší mě, že je centrum plně obsazené. A z „benjamínka“ na kraji Ostravy se stal „sympaťák“, kterého si spoustu lidí oblíbilo a přirostl jim k srdci.

STANISLAV, vedoucí ostrahy centra

  1. Je to blízko domova a máme skvělý kolektiv. Jsem porubák, takže jsem sem chodil už dřív nakupovat do Globusu – Géčko je pro mě srdeční záležitost.
  2. Od začátku se centrum proměnilo ve všech směrech. Doobsadilo se, neustále se něco zlepšuje a je vidět, že se tu o všechno dobře staráme.